Studenten idag!

Idag är det studenten så vi är helt lediga från skolan :-) Ska in till Öster och möta upp Jessica och typ Frida klockan 11. Vi ska sen gå ner till hamnen, se på alla vagnar, äta glass och sen självklart se när studenterna springer ut från Wisby Strands balkong. Fan vad kul det ska bli!! Och som vanligt så kommer jag väl bli helt rörd och börja gråta :)
Känner inte så jättemånga som tar studenten, men två vet jag iaf!

Sara:


En gammal bild från 9:an :) Grattis gumman

Och självklart Johan:

Grattis!

Skan nog köpa en liten present att hänga runt halsen på dom båda två! Får se om jag hittar något vackert :-)

Just nu visar termometern 16,5 i skuggan och klockan är bara 8.20. Det verkar lovande! Jag vill bli solbränd! :-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0