Städning AB

Jaaa, uppenbarligen så blev det inget "sommarlovsirande" för mig ikväll även om nu vädret är riktigt nice =) Men fy tusan vad duktig jag är! Har börjat städa ur lägenheten. Alltså plocka ihop alla saker som kläder, mat, böcker, skrivbordsprylar, toalettartiklar osv. Imorgonkväll flyttar jag ut.

För ett år sedan stod man nere på Warvet i fina balklänningar och kände sig så himla stor för att man hade gått ut nian.

För att vara helt ärlig så saknar jag inte nian ett dugg, men det ska ändå bli riktigt roligt att grilla ihop (iaf några av 9:2) på måndagkväll! Jag och Daniela bestämde oss för att vi skulle hitta på något ifall nu Kerstin flyttar till fastlandet. Så på måndag blir det av. Trevligt!


Jag och Anton

/Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0