Sommarlov

Då har man sommarlov tillslut. Det känns overkligt. Ute är det typ minusgrader och mulet. Kommer nog lite regn snart. Det snackas om fest nere på Paviljongsplan ikväll. Men jag pallar inte om det är såhär kallt!! Ikväll ska det enligt Helagotland.se vara 8 grader. Härlig sommarvärme vi har! Vet inte om jag har någon vidare större lust anyway. Men det kan ändra sig som sagt.

Samlandes i aulan klockan 08.00. Lyssnade på lite musik och rektorn. Saknade dock "Den blomstertid nu kommer", eller kanske inte? Jag skulle ju bara börja gråta.. Sen samling i sal F70 med fika och betygsutdelning. Hela kalaset avslutades med kramar till både Jacob och Ingalill. Är du dum på riktigt eller? Tror du seriöst att jag kommer bli frisk till hösten? Ingalill får vi ha kvar, men Jacob kanske inte får behålla sin tjänst. Jag vet inte vad jag tycker om det. Han är väl inte jättebra, men man vet ju aldrig vad man får ist. 

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0