SM:et är anmält

Nu är det anmält till varpa SM. Jag ska kasta individuellt, centimeter och par i juniorklassen. Hade stora förhoppningar om att jag skulle få kasta med Filip, men nu ska han kasta med sin syrra. WTF! Han och jag skulle ju äga ut alla tillsammans! Nu hoppas jag på att får kasta med typ Jacob Nilsson. Orkar inte dra hela lasset själv iår igen. Inget illa om Fredrik, men iaf. Lagkulan blir i damklassen med Klara och syster. Ändring i lagen blev det också. Jag bryr mig inte så jättemycket, men det är nog värre fär Karin som blev "nerpeted".

Har ju knappt lagt ut en enda bild på mig själv i den här bloggen. Så jag bjuder på en nu:) Var tvungen att ta en ny, de andra stämmer ju inte så jättebra...



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0