Matte, matte, matte

Fy fan vad matte man har räknat då, men ändå så är jag inte ens halvvägs! Om provet på ons är lika knepigt som de prov som vi har fått ut att öva på så dör jag. Mitt självförtroende kommer sjunka som en jävla gråsten i en sjö!! Sitta där i fyra timmar och svettas i ett klassrum utan luftkonditionering. Myyyyyyys! :)

Farmor ringde för ett tag sedan. Alltså, kan hon aldrig fatta att jag aldrig svarar när hon ringer?! Jag vågar inte, för man vet aldrig vad hon hittar på. Lite senare skickade hon ett SMS och frågade om jag hade lust att äta med henne imorgon. Men hallå?! tror du inte att jag har ett liv eller?? Farmor skrämmer mig liiiite. Hon skulle lätt kunna stå och ringa utanför min dörr och fråga om jag har lust att typ åka på roadtrip runt hela ön, eller om vi kanske skulle ut och fiska. Utan förvarning liksom. Jag vill ha planering!

På tal om planering så ser det ut som om vi kommer bli lite folk på midsommar iaf! Det kommer bli varmt och mysigt i vår husvagn! Hehe :-) Men det löser sig! Hoppas bara det löser sig med frys så att jag kan få mina älskade oiggelindrinkar!! ;)


<3

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0