Måste lära mig att sova

Asså jag är för dålig på att sova! Det är helg, och jag vaknade 05.45 och kunde inte somna om. Kul kul! Vad fan ska jag göra? Jag behövde verkligen sova ut idag eftersom det är fest ikväll. Och eftersom det är jag som har den så kan jag ju inte direkt gå och lägga mig =P

Mamma kommer och hämtar mig sisådär 09.20 (men hon lär väl komma typ en timme senare, tider är inte hennes grej). Vi ska först till Ica Maxi och handla sallad, sen vidare till Öster. Jag SKA komma hem med en bikini. Sen drar vi vidare ut till Fårö. Huvudsakligen för att kolla in utbudet av skinnjackor, eftersom min har blivit på tok för stor... Det blir säkert ett besök på Sylvis Döttrar och på något ställe ute längs med den vackra kusten.


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0