Knäpp?

Okej, jag må vara helt dum i huvudet, men är det bara jag som nästan liiiiite längtar efter slutprovet imorgonbitti??´Lite kul ska det ju bli att se hur mycket man egentligen kan och inte. För det visar ju verkligen vad man egentligen borde ha för betyg eftersom det är så pass övergripande.

Ska nog gå upp vid 6 tiden så att man hinner vakna riktigt ordentligt. Koka tevatten och hälla ner i en termos. ta med en termosmugg, tepåsar och socker till skolan. haha, det kommer se ut som om hela NV09b ska på picknick :P Den mörka chokladen med citronsmak får jag inte glömma heller!! Pappa köpte idag :)

Donner, de snorungarna, har ju redan fått sommarlov! Grrrrr!! Det har man absolut inte hört från alla håll och kanter idag :P

Snart är det fest igen, and I like it!!




Jag skulle kunna fortsätta i all oändlighet och lägga upp bilder från NV09b's vilda fester, men det får bli i ett annat inlägg! Lovar!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0