Ingen mer ESV för mig!

Yes! Uppspelet på ESV gick så jäkla bra. Liiiiite fort bara, men det lät mer än okej! Hade betygsnack också. MVG. Guuud vad jag har oroat mig för ESV-betygen. Jag har typ haft mardrömmar och har i princip trott att jag aldrig skulle klara det. Men nu, nu jävlar är det över. Alla tisdagsmornar som man har vaknat och tänkt "fan, det är musik idag", dom finns inte längre! Alla långa lektioner med teori blandat med gitarrspel är över. Så gött! Där satt den!

Det enda vi har kvar nu är matteprovet imorgon. Skriver jag VG så borde jag vara garanterad. iaf om jag skriver VG+. Det stärker mig att Jacob sa att han inte såg någon anledning till varför jag bara skulle skriva VG. Fan asså, man bli glad! 

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0