Helgens aktiviteter

Då var det fredag igen :-) visst, det är väl trevligt, men inte om man vet att man har en massa plugg som ligger och väntar:

  • Kemiprov på måndag. Har precis börjat kolla på det kapitlen som vi ska ha prov på. Lovande! Oh yeah..
  • På tisdag har vi typ någon mini-redovisning på spanskan. Men jag pallar fan inte göra något! Får väl bli sista minuten eller så.. :)
  • Har uppspel av The scientist och Jailbreak samma dag. Jag kan mitt hyffsat, men inte de andra i min grupp. Det får bara INTE påverka mitt betyg. Dessutom har jag lyckats med att bli svinförkyld och ha ont i halsen och huvudet (blir alltid så vid studenten, skumt!) vilket inte är helt bra när jag ska sjunga.. :S
  • Slutprov matte B på onsdag. I fyra timmar non-stop. Inga kommentarer...

Imorgon är man bjuden på studentmiddag hos Johan. Hoppas att jag kommer kunna slappna av lite iaf... Ska tydligen bli grillning a la Karlsson. Han jobbar som kock på en stor båt som ägs av en svinrik olje-Shejk så i sex veckor jobbar han och tjänar typ 60 000 i månaden. Sen är han ledig lika länge och tjänar då typ 40.000. Det är sjukt! Man kanske borde sadla om och bli kock ist?

På torsdag väntar väl mer plugg. Guuuuud så roligt!

/Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0