Första gången...

Idag var första gången som jag svimmade. Jäklar! Bara knall och fall rakt ner på sjukhusgolvet. Rätt skön känsla faktiskt. Allt blev liksom typ helt svart, benen bara vek sig under mig och jag ramlade rakt ner i golvet. Jag var helt borta, men jag visste ändå att jag var där. Shyst feeling! Det var som om jag stod brevid och såg på.
Orsaken till varför jag svimmade var att jag precis hade tagit blodprov i armen. Redan när jag satt där i stolen så kände jag hur jag började må illa och sen när jag reste mig så blev allt svart. Hon tömde mig ju typ på allt blod för fan! Kändes som om hon tog en hel liter (egentligen var det "bara" 5 rör).
Kollade vikt (secret), puls (55), bloddtryck (104/60) osv också.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0