Dagens outfit!



Med jacka


utan jacka

Jag är så in i helvete glad att jag köpte klänningen! Har inte ångrat det en sekund :-) Har leggings med mig ifall om det blir kallt. Undrar om jag kommer frysa ihjäl med den tunna jackan? Ska jag byta ut den mot jeansjackan?? Fan vad svårt det ska vara att bestämma sig! Jag tänker inte släpa runt på min stora väska heller, utan tar in lilla handväska. Får knappt ner mobilen, deon, ipoden, kameran och leggings, så jag lär ju absolut inte få plats med någon jacka där :P  

Fy fan vad bilder det ska tas, och fy fan vad kul det ska bli! Hörde just Gert Fylkings och Jill Jonssons studentsång på radion. Jag blir helt rörd alltså! Tänk, om två år då är det vi 93:or som står där!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0