Blev inte som väntat

Det var inte så kul igår som jag trodde att det skulle bli. Ingen spydde iaf och det var ju bra! Somnade typ halv tre i sängen tillsammans med en trött Daniela och en pratsugen Jessica. Jag och Daniela låg och bad tyst för oss själva att Jessica skulle sluta prata så att vi kunde få sova :P Och det fungerade tillslut!

Idag har jag inte gjort så jättemycket. Var borta på Ica Maxi och pantade.. hela 18 kr skramlade jag in! Räcker till typ 2,5hg lösgodis :-) (inte för att jag köpte nå godis, men bara som en jämförelse)
Funderade på att börja plocka ihop lite grejer och sånt eftersom jag ska flytta ut nästa vecka, men jag pallade itne :)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

Najjdue, inte lätt att få tyst på henne! Men till sist så :D

2010-06-13 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0