Jag lever!

Kanske är dags för ett inlägg nu? Var ett tag sedan sist.
Jag lever. Typ. Känner mig inte helt lika deprimerad som förut. Jag är två personer. Just nu är jag den vanliga Anna, nästan. I början av sommarlovet var jag någon helt annan.

Blå lagunen i helgen. Drog ut husvagnen, drack, grillade och badade. Blev helt illröd - somnade i brassestolen med Benjamin. (Vi satt inte i samma, men vi satt brevid varandra). Trevligt ställe, trevligt folkt, trevlig kväll/natt/morgon.. Haha Karin måste ha fått en mindre chock när hon öppnar bildörren och jag och Benjamin ramlar ut... Hehe :)

Har beställt en massa kläder. Det blir dyrt, för pappa alltså :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0