Tedrickande

Sitter i min extremt lilla soffa och avnjuter en god kopp te. Det är typ någon speciell julblandning från Kränku and I like it a lot!! =) Innehåller lite mandelspån, apelsin, kanel och citron tror jag att det stod på. I vilket fall som helst är det sjukt gott! Och julkänslan kommer lite smygande =)

Kränku har så sjukt goda te'er så man blir helt lycklig. Måste gå igenom hela deras sortiement =) Så om ni känner för att ge mig en liten present någongång så kan ni alltid köpa en påse lös-te därifrån :) Hittils har jag testat kärlekste, gotländs sommarblandning och det här speciella julte'et. Okej, när jag tänker efter så har jag kanske inte testat så många, så min statistik ska man kanske inte lita fullt så mycket på eftersom alla andra te-sorter kan smaka skit ;) Men de tre som jag har smakat är supergoda =) Särskilt med en sked honung i!

Så då var bloggens te-kvot fylld för ett år framöver, nu till dagens händelser!

Vaknade efter fyra timmars sömn av att Adams mobillarm ringde klockan 6. Ville bara ligga och hålla kvar honom i sängen, men han skulle ju upp på jobbet så det var bara att låta honom gå :( Buhu!! Hela sängen och min sodda (typ) luktar Adam. Det knyter sig i magen så fort jag känner doften. Vill bara träffa honom nu nu nu!!!

På den medicinska grundkursen hände inte mycket. Likaså var det med mattelektionen. Frida var dock tillbaka i skolan efter att ha varit hemma typ 12 dagar! Kul att se henne igen! :) Fina, glada Frida :) Eftersom Ingalill inte är på ön denna vecka så slapp vi en lärarledd historialektion. GÖTT! Slutade alltså 90 minuter tidigare! Wiiiie!!

Har också hunnit med att känna mig riktigt duktig idag också! Ringt och bokat tid och allt. Jag vet att det inte låter som en så stor grej, men att jag, Anna Olofsson ringer och bokar tid hos någon okänd person, har aldrig hänt förut, since I hate to speak in and answere my telephone... :)

/Anna



Kommentarer
Postat av: Frida

Wiiie back to the school for good! :D nu blir ni inte av med mig igen ;P

2010-12-06 @ 18:59:54
URL: http://fridaochdaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0