Skippar landet nu!

Åkte in till stan igår. Skippar landet och stannar kvar i lägenheten de kommande dagarna. Smidigast så eftersom det blir nyår, födelsedag och en massa andra ärenden i stan under den här och kommande vecka! Dessutom vill jag ju träffa Adam också, såklart =)

Han drog till jobbet fördrygt 2 timmar sedan. Skönt att se honom igen. Vi har ju inte sett varandra sedan den 23 dec! Galet!! Men, men. Har ju längtat extra mycket efter honom, så det blev extra bra när jag fick se honom igen =)

Dagens planering är:

  • En tur till Öster för en till koll på mellandagsrean.
  • Körlektion!

Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Lite TV, körkortsteori, annat plugg eller varför inte lite pyssel? Tog med mig min Panduro-kartong som jag skickade efter i höstas. Har bara inte hunnit göra ngt med allt som jag beställde. Men nu känner jag mig lite mer avslappnad och kan unna mig lite egen pyssel-tid =)



/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0