Redovisning avklarad!

Fan vad skönt att denna dagen är över! Så otroligt happy över att Historiaredovisningen är överstökad! Det är så härligt att man märker hur mycket man utvecklas med tiden också. För ett par år sedan skulle jag ha haft mardrömmar om redovisningen en hel vecka innan, men idag gick jag upp där och var itne ett dugg nervös. Jag bara körde på.

Besöket på Korpen gick också smärtfritt. Fina, snälla, bästa Jessica var jättegullig och följde med mig =) Vi halkade runt på våra cyklar och trodde att vi slulle ramla och bryta vartenda ben i hela kroppen, men på något underlivt sätt så klarade vi oss! Underbart!

Nu är det inte mycket kvar av denna hösttermin. En engelskatext till imorgon, svenskatext till på fredag (eller måndag????) och sen slutprov i matte C. Det ska man väl kunna överleva?

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0