Körkortsteori^3

Hej allihopa! Har överlevt julhelgen, även fast det kanske inte verkade som om jag skulle göra det. Men men =)

Igår var det mellandsgsrea i Visby som gällde. Jag var först upp av ALLA på MQ, men vad hjälpte det när deras rea var minimal. Jag borde ju ha lärt mig att dom inte rear ut särskilt mycket under mellandagarna. Det brukar komma mer en bit in på det nya året har jag för mig =)
Iaf så resulterade dagen i ett linne från H&M samt en stickad tröja och en body från BikBok. Tänka sig! Anna käper kläder på BikBok! Unbelievable! Det är ANDRA gången jag handlar något där ;) 

Under hela jullovet har jag stigit upp vid 7 varje dag. Det är så skönt att känna att man har hela dagen framför sig! Man kan ta sig lite extra tid till att sitta och chilla med kaffekoppen framför ett sudoku eller framför TV4'as Nyhetsmorgon. Mysfaktor: HÖG! 
(Nu hade jag planerat att slänga in en bild på en kaffemugg, men det finns så SJUKT många att välja på från Google så jag fick beslutsångest. Men kolla gärna och se hur jäkla många olika modeller det finns ;) )

Dagen kommer bestå av körkortsteori tätt följt av...   

...ännu mera körkortsteori! Fantastiskt! Hinner jag ska jag plugga ytterligare mer teori...Jag känner på mig redan nu att dagen kommer bli underbar.... NOT!!!
Men det är sånt som måste göras, om man nu vill ha sitt körkort! =)


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0