Jullavslutning

Så som vi alla har väntat. Idag är dagen här! Julavsutning 2010! Även fast terminen har gått i ett rasande tempo har den för mig varit den mest turbulemta någonsin tror jag. Men som ni märker så lever jag och allt går åt rätt håll. Hösten har inte bara bestått av tråkigheter och massa jobbigt skit utan ett eller annat guldkorn har också dykt upp. Bland annat min pojkvän Adam och mina kompisar som verkligen visar att dom bryr sig. Tack ska ni ha allihopa!

I dagens julkalender fick jag en fotfil... Vad i helvete menar mamma med det!?!?

Klockan halv 9 är det julspex i aulan i skolan. Sen är det samling med klasserna. Och efter det är det jullov! Fan så nice!! =) Jag och min fina Jessica ska börja lovet med att inhandla de sista julklapparna (och de första för min del;) )

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0