Julbak!

Ligger i sängen just nu. Vaknade drygt tjugo i åtta och övade lite på min historiaredovisning. Fan vad det blåser idag! Kan ju knappt höra vad jag själv tänker! Och inte kan jag se vad jag själv skriver heller eftersom jag inte har satt i mina linser än. Skärmen befinner sig drygt 50cm bort, och jag ser inte vas jag skriver. Ibland skäms jag över min dåliga syn ;)

Jag bakade pepparkakor igår! Det är sjukt lätt att bränna dom, har jag nu kommit på. Första provkakan blev liiiiite väl mörk, men resten av plåtarna kom jag ihåg! =) Egentligen gillar jag inte hemmagjorda pepparkakor, de man köper smakar mycket bättre.

Men ändå så hör det liksom till att man ska göra egna pepparkakor på julen och där har vi anledningen till varför jag stod och svor över den jävla pepparkaksdegen som bara gick sönder, samtidigt som jag lyssnade på julmusik.

Det blev ett litet kolka-kok också! Guuuuuud vad smeten är god! Skulle lätt kunna äta upp hela ;) Hehe =) =)

Tror ta mig tusan att det får bli en till sats idag! Dessutom ska det göras lite knäck också! Och räknad MÄNGDER av matte.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0