Horoskop

Hela jag luktar citron, haha ;) Men det kunde varit värre. Citron luktar ju ändå rätt friskt och fräscht =)

Morgonen har spenderats framför TV:n och Vinterstudion med inslag av den alpina världskuppen och just nu skidskytte. Jag älskar att de på skidor. Det går himla bra för Björn Ferry just nu! Kul! =)
Har suttit med matteboken också. Det går framåt, men känner mig fortfarande osäker.


<3

Mitt horoskop i dagens GA:
"En fest kan verkligen bli rolig, men se upp med svartsjukan. Det är inget bra läge om ni ska börja bråka."


Nu börjar jag tvivla på om jag ska åka till stan ikväll eller inte. Hur mycket ska man lita på horoskopen egentligen? Är det sanning eller gör det en bara orolig i onödan? Nu måste jag nästan ta reda på vad GT's horoskop säger. Haha! 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0