Hej hopp!

Redan nyår imorgon. Vart tog 2010 vägen? Ska nog göra en fin liten resumé av året i nästa inlägg :)

Idag har jag varit i Roma på banken och fått lite vägledning. Vet inte om jag blev så mycket klokare...Höll iaf på att missa bussen  från Ica Maxi till Roma. Eller jag trodde det iaf så jag sprang som en skållad råtta till Ica Maxi och fick stå och VÄNTA i 10 minuter på busshelvetet! Aja, jag missade den inte iaf.



Ëfter banken åt jag hos mamma och sen åkte hon och jag in till stan. Jag skulle till Korpen. Sen skjutsade hon hem mig för att hon skulle bege sig ut på Öster och Adelsgatan för att köpa presenter till mig ;) Och nu sitter jag här helt slut.

Adam kommer snart. Eller om en stund iaf. Vi ska åka ut till hans mor i Hangvar. Blev bjuden på middag med Adam, Eva och Katja. Jag tror att det kommer bli trevlig och mysigt =)


Jag förstår inte. Syns det så tydligt? hon som gav mig sprutan sa att "det är väl klart att det gör ont om man inte har så stora armar. Skulle man ha som jag skulle det inte göra ont alls". (jag såg på henne och hon var SKITLITEN) Även fast strl 34 i kläder ibland hänger som en hösäck så inser jag det inte. När jag tittar i spegeln ser jag fortfarande den bilden av mig så som jag såg ut för ett år sedan.
 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0