Halkkörning och middag

På order från Jessic så ska jag tydligen skriva ett inlägg. Trots att jag egentligen borde räkna matte, räkna matte och räkna ännu mer matte. Hade varit skönt att ha allt avklarat innan helgen så att man bara kan slappa då och ladda upp med pepparkakshus, brända mandlar och fudge!

Iaf! Igår stod det halkkörning på schemat. Det var kul, ganska iaf. Tills jag började må lite illa ;P Men jag överlevde och det känns skönt att ha det gjort.

Igårkväll var jag och åt på Bolaget med Adam, hans syrra, hans mamma, Carlsson och Vidar. Mycket trevligt och riktigt god mat. Tog en grillad laxbit och ångrar absolut inte mitt val. Ang. Adams familj så var den helt OK ;) Dom säger verkligen precis vad dom tycker och tänker, men dom var roliga och trakasserade Adam under hela kvällen. Inte en enda utfrågning fick jag. Skönt! Eftersom det var det som jag varit mest nervös för!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0