Fredagkväll

Svenska-helvetet är inlämnat. Nu sitter jag och pluggar matte och dricker mitt jävla sura citron-te. Min mage vänder sig snart ut och in!

Egentligen tjänar det inte så mycket till att jag sitter och räknar i boken. För jag kommer ihåg precis typ varje tal. Alltså hur man ska göra för att lösa det, och det ger ju egentligen ingenting. Men men, lite kanske det fräschar upp minnet iaf. Det kan man ju hoppas på! Men jag känner mig så sjukt rädd och så sjukt oförberedd inför provet. Tänk om jag inte kan ett skit! Hej då MVG. 

Försökte precis göra en fin beskrivning för pappa vad filmen Gladiator handlar om. Han verkade måttligt intresserad... Men ännu är det TV 3 som rullar på TV:n! ;) Bra jobbat Anna!!! =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0