Fredag!

Det var ett tag sedan sist nu, och förklaringen är att det har kommit mycket saker imellan. Körlektioner, läxor, matte^2, pojkvän... mm.

Gårdagen sög. Fick tillbaka spanskaprovet, hade läsförståelse på svenskan, och sen 2,5 timme fysik. Kan det bli värre? Och uppå det så skulle jag ha körlektion. Tanken var att jag skulle ha omkörning i mörker, men på grund av det dåliga vädret så blev den inställd. Ist fick jag en vanlig körlektion. Körde runt i stan. Inget fungerade, allt bara sket sig. Aja, shit happens.

Sitter just nu och plågar mig igenom hemmagjort "citronte". Adam presenterade det för mig igårkväll. Det är gott men surt som satan! Min mage gör uppror på grund av allt surt som jag druckit de senaste dygnet. Men har väl inte så mycket till val, eftersom jag inte vill gå på pencillin.  

Dessutom överraskade han mig igårkväll med choklad och en ny smak av Ben & Jerry's! Den killen vet precis vad jag vill ha ;)  

Om en vecka så har man snart bänkat sig framför TV:n och Kalle Anka. Alltså, Kalle Anka är inte bra för fem öre, men det hör till att man ska se det, om man så måste plåga sig i genom eländet.!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0