Första december

Gårdagen var verkligen jobbig. Pain in the ass. Förstår inte hur det kunnat hända. Förstår ingenting.
Har precis haft matteprov. Det gick mindre bra... Jävla kanal-helvete! Nu ska jag iaf tröstäta lösgodis som Adam hade med i måndags :)  

Första december idag. Typ - 12 grader imorse. Trevligt...Blev ingen julkalender för mig imorse, eftersom jag inte kunde byta kanal på TV:n.. Så det får bli SVT play när jag kommer hem.

Öppnade inte heller min chokladkalender eller det första paketet i min paketkalender. (ska lägga upp vilder på den) Dock vet jag vad dagens paket innehåller eftersom jag redan har varit där och klämt och känt.. ;) 

Körlektion idag. Om drygt 55 minuter till och med. Jag ska köra i 70 km/h och sen bomsa till 0. Vill min körskolelärare dö eller?? Hur fan vågar han sötta sig i bilen med mig. Om vi får sladd så har jag inte en aning om hur jag ska styra upp den. Men hoppas att ABS-bromsarna och anti-sladdsystemet räddar mig hela tiden :) 

/Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0