Fjärde advent

Tiden bara springer iväg. Idag har det erdan hunnit bli fjärde advent. Helt otroligt. Var tog december vägen? 

Om fem dagar är det julafton. Köttbullar, dopp i grytan, julskinka, knäck, sill, risgrynsgröt, saffranspannkaka, pepparkakor, lussebullar, äppelkaka, hembakat bröd, rödbetssallad, tryfflar, prinskorv, alladin chokladask, mandrainer, ja allt ska man hinna äta under denna dag. Fy fan säger jag bara.

Skolan börjar också lida mot sitt slut. Den enda som är kvar är det fruktade slutprovet i matte C som går av stapeln imorgon eftermiddag. Jag orkar verkligen inte plugga mer matte, men så fort jag lägger ifrån mig matteboken så kommer det dåliga samvetet fram igen. Och jag vet att om det inte kommer gå bra på provet så kommer jag klandra mig själv så in i helvete eftersom jag inte pluggat tillräckligt.

Den föjande veckan kommer även den vara fullspäckad.
Måndag:
Slutprov matte C
Körlektion

Tisdag:
Sjukhuset
Skola
Körlektion

Onsdag:
Skola
Sjukhus (måste byta tid eftersom jag inte vill ;) )
Julklappsinköp med Jessica
Körlektion

Torsdag:
Vårdcentralen??
Klä julgran
Göra en omgång knäck till
Slå in julklappar
Middag hos farmor (PAIN IN THE ASS)

Fredag:
Julafton, tjohoo... 


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0