Fia med knuff

Då har det redan blivit söndag. Kan inte förstå att det bara är 2,5 veckor kvar i skolan. Obegripligt faktiskt. Var tog höstterminen vägen? Förstår inte hur det har kunnat gå så snabbt. Snart har jag gått hälften av min gymnasietid. Underbart!

Skulle ju bakat pepparkakor i helgen, men vem tror ni glömde de nyinköpta pepparkaksformarna i lägenheten.. haha ;) Istället blev det lunch hos mamma igår. Hon fyllde ju år förra veckan så vi firade henne lite igår =) Spelade "fia med knuff". Jag HATAR det spelet.



Fia med knuff är ett jävla skitspel. Anledningen till varför jag har den åsikten är att jag bara ha dåliga minnen från det. När jag var liten spelade jag det alltid mot Karin och hon slog ut mig VARJE JÄVLA GÅNG!!

Håller på att försöka knåpa ihop något vackert till min utredande uppsats... Hmm.. undrar vad det kommer bli i slutändan. Säkerligen inte en utredande uppsats utan en mix av lite allt möjligt tror jag =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0