FAILED

Sista provet för år 2010 är nu gjort. Avklarat. Och åt helvete gick det!
Kan väl konstatera att C-kursen för min del kan sammanfattas såhär:


Men men.
Körlektionen gick iaf bra. Körde med Ulf den här gången. Han är mycket bättre än Göran som jag hade i tors. Imorgon är det också lektion. Och på onsdag. Då är det dags för "lilla uppkörningen" Scary! Jag vet att jag kommer kugga ;) Men jag är ju inställd på det så det gör inget =)

Sjukhuset imorgon kl 7.30. Omänsklig tid. Helt stört. Måste gå upp vid sex typ. Kul! Men jag kan ju glädja mig med att det är jullov snart. Sitter så jävla fint!

Just nu sitter jag och typ häller i mig glögg. Kan itne sluta. Så himla gott! Tur att den bara innehåller 2,2% alkohol ;) Så sött och gott och jag är så sötsugen.



Snart kommer Adam =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0