Don't lie

Sluta ljug för mig. Jag vet att du inte tror på ett enda ord av det som jag säger. Man behöver itne vara dum i givudet för att fatta det. Varför ljuger du för? Varför säger att du litar på mig, när du ändå inte gör det?

Killar vill inte ha tjejer som inte äter. Jag vet det. Det här är ett sånt sjukt jävla bra tillfälle jag har kommit till, men ni fattar inte. Jag äter som mest när jag är med Adam. Vi åt glass igårkväll. GLASS!! Grädde och massor av fett. Men jag åt, för Adam var vid mig. Han köper pepparkakor och choklad till mig. Jag äter. Han köper julmust, jag dricker. Han har sagt att jag är benig på vissa ställen. Vem vill höra det från sin pojkvän? Ingen väl!?!? Jag vill inte att han ska tycka att jag är bening så jag vill göra något åt det. Alltså äta.

Men det spelar ingen roll vad jag säger till er. För ni tror ändå bara att jag ljuger. Jag väntar bara på att ni ska ta reda på Adams mobilnummer så att ni kan ringa och sms:a honom och därmed ha stenkoll på mig. Precis som ni har sms'at och ringt till en del av mina närmsta vänner.
Karin är på min sida iaf. Tur att någon är det?

/Anna 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du, jag är på din sida...

2010-12-07 @ 18:44:13
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0