Bakis??

Fy fan vad bakis jag känner mig! Guud vad ont jag har överallt.. haha :) Känns som om jag har festat hela natten. Mitt huvud sprängs snart och jag vill bara ligga på soffan och smälla i mig godis. Tycker det är grymt konstigt eftersom jag inte har druckit på flera veckor..

Igår efter skolan gick jag på stan. Köpte ett par jeans till mig samt en blus. Hittade dessutom en födelsedagspresent till Adam och en julklapp till Jessica. Jag känner mig redan fattig. Fy fan, vad lite pengar man kommer ha den 23:e! (Datumet då jag förmodligen köper resten av julklapparna...) :)


Iaf. Lite senare på kvällen kom Adam och hämtade mig. Vi åkte till Oskar och låg på soffan och snackade skit. Mysigt. Sen beställde vi lite mat. Drig sedan vidare till Ulf och Emelie. Gick till Atterdags och köpte godis och sen åkte vi alla fem till Borgen och såg på bio. En händelse av ren imuls liksom :) Men det är det jag gillar med Adam och hans kompisar. Man behöver liksom inte planera allt i förväg. Det som händer, det händer liksom =)

Filmen hette Unstopable och den var helt okej =) Handlade om ett tåg med farligt gods som råkade åka iväg obemannat. Sen skulle man få stopp på det så att det inte skulle typ skada en massa andra tpg på samma räls och så. Låter heltråkig, men den var bra! =)

Åkte sen hem till Adam och sov där. I morse när vi vaknade låg vi och såg på Despicable me.

Så sjuuuukt rolig! Haha =) Se den! Nu sitter jag i min lägenhet. Adam skjutsade in mig eftersom han ändå skulle in till stan och börja förfesta klockan ett... Han har personalfest ikväll. Pappa kommer och hämtar mig snart. Ska hem till Mästerby för att baka pepparkakor och göra knäck och kola! =)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0