Tillbaka igen?

Kanske dags att bli lite seriös och ta upp bloggandet igen? Skolan börjar ju snart. Jo, jag har panik över det.

Den här sommaren har inte känts som en sommar. Under en sommar ska man ha det trevligt, vara glad, njuta av solen och umgås med nära och kära. Ärligt talat har det inte blivit mycket utav det. Det har funnits för mycket annat att tänka på. Saker som stör. Saker som ständigt finns där och gnanger. Saker som gör mig galen. Jag är två personer helt enkelt. Fortfarande och förmodligen ett tag framöver också.

Den här sommaren har delvis varit jävligt jobbig. Jag känner mig mer kränkt och ensam än någonsin. Överkörd. Hoppas på. Folk har struntat i mig. Allt satans varpafolk. Ingen pratar med mig. Jag blev utkastad ur laget, utan att någon sa det till mig. Det fick jag ta reda på själv. Jävla idioter. Ni ska vara jävligt glada om jag vill bli er 3e-man nästa år. Jävligt glada.

Men nu på måndag åker jag till Sthlm. Jag är nervös. Har inte träffat folket på hela sommaren nästan. Tror det kommer bli lite jobbigt. Men jag tror att vi kommer få det kul. Släppa loss lite :)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag tycker att vi hade jävligt kul! Kommer aldrig glömma vårt flabb när vi kom ner i Insane. Så jävla skönt att få släppa allt, och bara skratta med dig! <3

2010-08-19 @ 22:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0