Sista dagen på sommarlovet

Nej, jag lovar att jag ska skärpa mig nu! I takt med att höstterminen börjar så ska även jag ta upp bloggandet igen. Måste säga att det har varit skönt med ett litet uppehåll över sommaren. Men som sagt, nu är jag här :)

Sista dagen på sommarlovet idag, sen börjar allvaret. Skönt att man inte sa börja ettan. Kommer fortfarande ihåg hur jäkla nervös jag var förra året. Skulle verkligen inte orka med att vara lika nervös i år igen.  

Vår skola ser verkligen förjävlig ut!  ;)

Ser faktiktiskt lite fram emot att få börja igen. Falla tillbaka till alla rutiner, se alla kompisar, dö av Ingalills andedräkt, somna på spanskalektionerna och ha så mycket prov och inlämnningsuppgifter att det sprutar ut ur öronen på en! Njaaa... allt detta är väl inte riktigt sant. Ni kan säkert lista ut vilka som inte stämmer :)

Dagen hade jag tänkt spendera på lite olika sätt och vis. Ska städa lite, plocka ihop grejer som ja ska ha med till lägenheten i stan, tvätta, stryka, baka och lite sånt. Pappa kommer hem ikväll. Han har varit i Umeå och hjälpt Karin och Johan att flytta så jag blir ensam hemma idag. Skönt :) 

Har precis varit inne på en hemsida där det fanns folk som sökte efter brevvänner över hela världen. Hittade en i Storbritannien som verkade riktigt trevlig, så jag hoppas att hon svarar på mitt mail. Hur cool vore det inte att ha en brevvän i UK liksom? Tänk att få åka dit och hälsa på henne.

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0