Inflyttning

Sitter i lägenheten nu. Samma lägenhet som gjorde mitt liv till ett helvete? Eller var det kanske jag själv? Håller på att flytta in mina grejer. Stort framsteg. Trodde inte att jag skulle få bo i stan i 2an, men det får jag! Wiiiiee! =) (FEST!!!) 
Flyttade in några saker igår, innan vi skulle till sjukhuset. Orkade inte så mycket mer sen. Har tagit lite till idag efter ett till besök på sjukhuset (egentligen var jag inte där, men jag skäms för att säga var jag egentligen var ;) 
 
Pappa håller på att snickra ihop massa IKEA-möbler. Alla ni som har byggt ihop sånna vet att man inte behöver använda sig av varken trälim eller egna mejslar. Men min pappa, han är speciel. Han använder trälim och sina egna mejslar. Suck. Jag är helt övertygad om att min nya byrå och min bokhylla kommer hålla ihop ändå, men vill han envisas med det så får han väg göra det.  


Min byrå Från IKEA, MALM heter märket

Min bokhylla, IKEA det också. EXPEDIT är märket på denna

Så nu har jag gjort lite reklam för IKEA (inte för att dom är i särskilt jättestort behov av det men iaf ;P Jag ska ha min bokhylla liggande, och sen ska jag sätta in två lådor och ett skpå i den. Det kommer bli VRÅLSNYGGT! =)
Får ta kort på alla mina andra IKEA-prylar också. Ska bara ha kameran och prylarna på samma ställe... :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0