Trött på plugg!

En dag har gått. Nu är det bara fyra kvar till helg! :)

Fy fan vad trött jag är på kemin just nu. Har suttit i stort sett hela eftermiddagen och räknat, räknat och räknat. Försöka få in allt i skallen. Det sitter sådär.. Men gaslagen är helt skum! Helknas! :S
Det är inte så mycket som man ska plugga in, utan det är mer att man ska komma ihåg hur man räknar ut saker. Smått knepigt!! Provet kommer säkert vara assvårt. Som vanligt. Hoppas att det går vägen iaf.

Imorgon väntar engelska, spanska, matte och musik. Ska presentera en låt på musiken. Haha, alltså jag är ledsen men jag kan verkligen inte ta den uppgiften seriöst ;P Magnus går inte att ta på allvar. Så jag har inte övat ett dugg. Typ. Men improvisation - det gillar vi!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0