Tråkig torsdag

Det regnade ju imorse så jag tänkte faktiskt ta en bild på fönstret och lägga upp den här så att man kunde se de fina vattendropparna, men jag hann aldrig. Eller jo, men jag tänkte att det fortfarande skulle regna när jag kom hem så jag struntade i det. Och nu går det inte för nu skiner solen. Skönt, men det blåser som satan!

Dagen har varit helt okej. Fast jävligt tråkig, precis som en torsdag i skolan brukar vara. Engelska, kemi och spanska. Gick på extramatten idag. Kände att jag behövde det :P Fick ut ett par av c-uppgifterna iaf. Det stärker självförtroendet något så enormt mycket! Jag och Frida kunde ocksp konstatera att vi inte är helt dumma i huvudet. Lägg märke till "helt"..

Hade planerat att se ett par prison break avsnitt denna eftermiddag. Men det känns fel nu när solen skiner.. så det blir väl svenska-plugg för hela slanten. Redovisning nästa vecka!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0