Solstrålar

Jag blir så jäkla lycklig av det här vädret! Kunde sitta ute och räkna matte idag. Alltså fatta. Utomhus! Fantastiskt :) Och det var varmt! Jag frös inte ett dugg. Solstrålar måste ju var en av de mest underbara fenomen som finns.
Jag längtar som tusan till alla varma sommarnätter då man kan sitta ute och snacka skit med polare ända tills  solen går upp igen. Fy fan vad jag längtar!



Kom och tänka på Daniela just nu när jag satt och tittade igenom lite bilder från klassresan i nian. (Bilden ovan är från klassresan). Det var under klassresan som jag och Daniela verkligen började umgås, och sen bjöd hon med mig till hennes farsas lantställe på midsommar, utan att vi ens lärt känna varandra sådär jättebra. Innan hade jag knappt pratat med henne. Eller jo, det hade jag ju. Men alltså då var det mer typ artighetsfraser och så.  

Ärligt talat så kan jag nu inte förstå varför jag gick miste om en sådan underbar kompis under så lång tid. Vi hade gått i samma klass under hela högstadiet men det var först i slutet av nian, när det var mindre än en månad kvar, som vi började umgås. Synd att vi inte började umgås tidigare! 

Bläddrade precis fram till den här bilden: 
 
Jag och Daniela tog en promenad och hittade de här träden. Tror att det var jag som upptäckte det först, men jag kunde inte riktigt fatta vad det var för något. Sen blev vi båda två helt förundrade över hur det kunde ha blivit ett sådant fint märke. Hur det hade kunnat bildats ett sådant välskapt hjärta.



Är det inte galet vackert?

Om det är något under klassresan som jag definitivt vill uppleva igen. Så är det promenaderna jag och Daniela gjorde tillsammans. Allt vi snackade om. Fina minnen! Jag är så happy över att vi började umgås! Undrar hur allt hade sett ut annars om vi inte hade börjat snacka med varandra.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ååh! Våra promenader var verkligen mysiga! :) Och jaa, klassresan är fylld med fina minnen, men såna ska det bli fler av! <3

2010-04-16 @ 10:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0