Sååå segt!

Torsdag idag. Jag har absolut ingenting att göra. Eller jo. Jag skulle kunna plugga kemi, räkna matte och öva lite på engelskapresentationen och musikredovisningen. Men jag pallar inte. Jag skulle också kunna sätta mig ute i solen och läsa "Aldrig fucka upp", men det har jag redan gjort idag. Jag blir så galet rastlös av att bara sitta still och läsa!

Men det lutar mot att jag ska ut och gå en långpromenad. Har inget bättre för mig. Men först måste jag ladda upp lite bilder på facebook. Har försökt göra det ända sen igår förmiddags, men som vanligt är et ngt knas med internet så det tar verkligen år för att ladda upp fem bilder!! Så jäkla segt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0