Resumering av helgen

Jaha, då var det söndag igen. har kommit tillbaja till staden efter en helg ute på landet hos pappsen.

Fredagen var bra. Hade utvecklingssamtal efter skolan med Jacob, min handledare. Det ser bra ut. Ligger på MVG i alla ämnen som han hade fått information om. Låter bra. Kan pusta ut lite, men inte alltför mycket.
Kvällen spenderades i Roma med smörgåstårta med släktingarna på mammas sida. Vi firade Karin. Johan (Karins pojkvänn) var också där. Han gav Karin ett Nintendo Wii i present. Nintendo Wii. Fatta. Grabben är galen!

Lördagen spenderades med plugg. Kemi - gå och dö! Men jag tror att jag har fått liiite ordning på det. Kanske. Men jag ska inte säga fär mycket. Dessutom så frågade underbar Frida Knutas mig om jag ville på Lars Winnerbäck-konsert den 7 augusti i sommar. Självklart svarade jag "ja". Oj, jisses vad jag hoppade runt hemma i köket. Så jäkla glad blev jag! Katten måste trott att jag hade psykbryt!

Idag blev det ännu mera plugg. Och dessutom har det smidits lite planer om Midsommar 2010. Jag säger bara "Det ska bli så jävla kul!!".

/Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det ska bli såinettahelvete,jävlars^199+fan x 1 miljard KUL!!!!! :)

2010-04-18 @ 21:13:05
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0