Påsklov!

Äntligen är det efterlängtade påsklovet här! Så jäkla gött! :-) Jag kommer ihår i julas när man satt och längtade till påsklovet. För då vet man att det börjar bli varmt, man blir lycklig av all sol och dessutom så närmar sig sommaren.

Åkte hem till pappa i torsdagskväll. Lämnade min älskade palm för ett par dagar. Han börjar se lite tilltuffsad och risig ut. Pappa hävdar att jag vattnar honom för lite, medan jag tror att jag vattnar honom för mycket. Dom på Linds sa ju faktiskt att man inte skulle vattna dom så mycket.
Dock kan det ju bli lite svårt att bevisa vem som hade rätt, jag eller pappa, när palmen dör.. Får klura på det där!
  
Han ser liiiiiite hängig ut..


Igår var jag hos mamma och käkade mat med Karin, Johan, mummo och moffa. Trevligt. Tror inte att moffa skrämde bort Johan alltför mycket ialla fall. Men observera ordet "tror". ;P

Igårkväll var jag ute och övningskörde. Var och hämtade hem mitt piano från stan. Kör sedan toftavägen hem och precis vid rödljusen i Vibble så säger pappa: "Ta det lugnt nu Anna för du har polisen efter dig". Med hjärtat uppe i halsgropen


Och våren har kommit! Tog en förmiddagspromenad på typ 8km. Så himla mysigt! Jag älskar de första dagarna om våren när man kan gå ut i tjocktröja och inte frysa. Det måste nog vara en av de bästa känslorna som finns!
Ska nu ut och ta lite fina pictures på alla blommor som har kommit upp i trädgården.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0