Pain in the ass

Första nationella provet är avklarat. Gött! Det var uppsattsdelen på engelska. Man skulle skriva ett brev till ett företag eller något som hyrde ut lägenheter och sen säga vilken av lägenheterna man ville ha. Rolig uppgift! Det kändes hyfsat bra också. Trodde att det skulle bli tight med tiden, men jag hann precis :)

Sen var det dags för svenska och diktanalys. Jag måste göra min muntligt. Pain in the ass. Vem fan vill sitta och höra på en massa diktanalyser? Det suger ju!
Ingalill (handledare) tog ut mig ur klassrummet och vill prata med mig. Redan när hon sa det visste jag exakt vad det handlade om. Jag vet att mamma har ringt henne, för annars skulle Ingalill aldrig sagt det som hon sa. Och eftersom mamma är pain in the ass så kunde inte samtalet bli så mycket bättre än pain in the ass...Men varför ska jag göra som mamma säger? Hon ljuger ju bara för mig, precis som de flesta andra.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0