Ohh happy days!

Vad vore en dag utan ett blogginlägg? Förmodligen liiite tråkigare! :)

Tisdagen - The worst day of the week - är än en gång avklarad. Skönt att man överlevde den här gången också! :)
Har till och med hunnit bli lite glad under dagen. Min stora lyckostund kom under spanskalektionen, tro det eller ej. Mela, läraren, berättade att vi inte kommer ha en enda spanskalektion efter studenten, alltså den 3/6. Soft as hell! :) Det betyder alltså tre spanskatimmar färre, och dessutom har vi ingen spanska nästa vecka eftersom vi har nationella på tisdag och på torsdag är vi lediga (stor tumme upp!)

Fick tillbaka mitt musikprov som gjordes för nästan två månader sedan. Bättre sent än aldrig! 65/66. Kommentar: 8)
Känns även som om jag kom framåt under mattetimmen också. Med prov nästa vecka så känns det lite oroväckande, men jag hoppas att det kommer gå vägen!


Bjuder på en bild från i höstas!

Jag, Mirjam, Frida, Jessica, Daniela och Louise

/Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är verkligen så jäkla mysig att läsa din blogg varje dag anna panna.

Hoppas vi kan ses snart! Puss

2010-04-27 @ 19:17:17
URL: http://brokenstreetlights.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0