Labbrapport-krångel!

Sitter och kräks över labbrapporten just nu. Fan vad lång den blir! Fyra sidor. Minst! Och jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp den heller. Allså, vi gjorde fyra labbar som ska in i samma labbrapport. Jag vet inte om jag ska skriva varje labb för sig, eller om jag ska skriva först utförande på alla labbar, sen resultat för alla labbar och sist slutsats för alla labbar. Hmmm..knepigt! Och med tanke på att kemiprovet sket sig så måste jag verkligen få högsta betyg på de resterande labbrapporterna. Samt de kommande proven

 Nu var Körslaget slut. Jag ska se Die Hard 4.0. vare sig pappa vill eller inte :-) Fast han springer runt här och städar så han har nog inte tid. Lite släkt kommer hit imorgon för att fira Karins 21-årsdag. Så då blir det smörgåstårta med skagenröra. Igen.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0