Koordinationsförmåga? Ha, nej!

Ännu en dag avklarad. Tisdagen - värsta dagen på veckan. Äckligt lång! Vi slutar 15.15. Egentligen så är vi nog egentligen sjukt bortskämda när det gäller vårt schema. Vi slutar innan 13.45 fyra dagar i veckan. Och sen har vi bara tisdagen som är lång. Fatta vilken chock det kommer bli för oss när vi börjar tvåan. Jag tror nämligen att vi kan förvänta oss ett liiiiite tuffare schema då :P Men det är då det!

Idag på eftermiddagen har jag haft sjukt ont i magen. Har precis värmt vetekudden för andra gången. Så himlarns skönt att ha den på magen! Ett lugn sprider sig typ i hela kroppen :)

Musiken idag sög. Gjorde min låtpresentation av Perfect. Det gick bra. Sen gick vi igenom trummor. Trummor är inte min grej kan jag konstatera. Det där med att röra händer och fötter samtidigt är inte riktigt min starka sida :-) Aja, killarna fick sig nog ett gott skratt. Jag, den enda tjejen som egentligen bör ha koordinationsförmåga, var sämst av alla :P Efter det skulle vi spela gitarr. Magnus ville att jag skulle improvisera ett solo. Är han dum på riktigt eller?! Jag kan fan inte ens ta mer än fem ackord och så vill han att jag ska köra ett solo! Knas!

Eftermiddagen/kvällen fortsätter med plugg för min del. Kemi - I love. Inte riktigt, men jag börjar förstå lite smått nu iaf! :) Tur det, för annars så hade jag väl gått och hängt mig!



Jag vill ha sommar, med vackra solnedgångar och varma kvällar!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0