Kommande träningsvärk??

Mina knän är helt svullna. Jag har tendens till skrubbsår på händer och armbågar. Min puls är skyhög. Min rygg kommer göra ont imorgon! Nu undrar ni säkert vad i helvete jag har gjort. :) Jo, jag har hoppat studsmatta med mina Emma och Hanna och Moa (Emmas kompis).
Det är svårt att tro att det kan vara så jäkla roligt att hoppa. Men grymt skoj är det! Och det känns verkligen att det ger något! Benen blir helt lama efter ett tag och jag känner mig som spagetti just nu :P Kommer säkert ha träningsverk imorgon. Har faktiskt haft tränigsvärk idag efter gårdagens aktiviteter: bowling, pingis och golf på Wii! Undrar om detta är en varningsklocka för att jag bör träna mer? :) Jag väljer iaf inte att se det så!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0