Katastrofalt

Kemiprovet är avklarat. Det sög! Jag kommer få VG. Inte ett VG+, utan bara ett VG. Katastrof!

Eftermiddagen spenderades på Visbys gator i snöfall/regn med Jessica. Hon köpte ett par pilotbrillor! :) Ascoola :-) Det första jag ska köpa när jag har fixat mina linser är ett par solbrillor! Vi tog en fika på Skafferiet. Jättemysigt ställe på Adelsgatan som jag verkligen rekomenderar! Vi blev kvar där rätt länge. Det snackades både det ena och det andra. Mest satt vi nog och tänkte på midsommar!  

Imorgon är det fredag. Kommentar: Äntligen!

/Anna  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Japp, jag tror att Midsommar stod högst i fokus!!! :) Puss

2010-04-22 @ 21:04:35
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0