Herrvik by night

Då var påsken äntligen över. Den sög, som väntat.
Men den avslutades iaf på topp! I måndagskväll begav vi oss ut till Herrvik för att äta och dricka gott och ha det allmänt trevligt förståss. Vi tycker om Herrvik. Det är trevligt! :-) 
 
Här kommer lite bilder från vår trevliga kväll!


Mirjam och Jessica


Petter och Olle


Ralf


Anton var på topp! Tills han spydde ner hela rabatten och parkettgolvet... ;)


Jessica hade varit gullig och bakat kladdkaka! Mums! :)

Igår tog jag bussen från Herrvik och in till stan. Gick runt på Visbys gator ända till klockan 14.05 då jag tog bussen ut till mammas lägenhet i Roma. Vad jag köpte får bli ett annat inlägg. Lägger nog upp bilderna ivkäll :-)

I Roma så gjorde jag absolut ingenting tills mamma kom hem kl 18.30. Då gick vi ner till Yvonnes Café och tog varsin räkmacka. Jag passade även på att lämna min ansökan om sommarjobb. Hoppas att dom vill ha mig bara :-) Vill verkligen inte plocka jordgubbar i år!


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0