Glad, glad!

Just nu är jag lite småglad faktiskt!
Fick tillbaka spanskaprovet idag. 113/120. MVG. Helt över förväntan. Kan fortfarande inte fatta hur i helsike jag kunde skrapa ihop så många poäng! Jag blev ju helt lost på hörförståelsen och trodde att jag sumpade allt pga den. Men tydligen inte. Tur de! :)

Hade också redovisning på musiken. Jag och Patrik skulle spela upp våra låtar som vi har tränat lite på under två lektioner. Let it be och Hallelujah. Fy fan vad nervös jag var när vi skulle spela upp för dom andra. Nu kan man tro att vi skulle spela upp för typ 20-30 pers, men nej. Det var bara 5 andra pers. Pinsamt ju! Hur fan kan man bli nervös av att bara spela upp och sjunga för så få personer? Obegripligt? Ja! Skakade så in i helvete. Man skulle kunna tro att hela min kropp var utsatt för jordbävning! Haha.
Men det hela gick bra iaf. Sjöng inte fel, spelade inte fel, kom inte av mig och satte de höga tonerna i Hallelujah. Så helt klart godkänt! Och de andra tyckte att de lät bra också!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0