Fredag!

Sitter med vetekudden på magen. Det är så himla skönt att få lägga på den på magen efter att man har gått runt och haft ont länge. Som en lugnande känsla som sprider sig i hela kroppen :)

Imorse hade jag sovmorgon. Dock vaknade jag lite tidigare. Typ sådär 3.30 och hade svårt att somna om. Morgonsolen började sen någon timme senare lysa in genom mitt fönster och dessutom så stod mina kusiner och skrek på varandra innan de drog till skolan.
Började 9.40 med kemilaboration. Labben var helt okej. Fina färger :-) Så i helgen blir det att skriva labbrapport. Länge sen man fick göra det nu. 
 
Städningen av lägenheten är avklarad. Så nu väntar TV-tittande. The Tyra Banks Show och sen Top model. Vilken häjdareftermiddag! :) Vid femiden kommer väl pappa och hämtar mig och sen drar vi till Ica Maxi och sen hem.
Ska bli så skönt med helg, men det kommer nog kännas himla konstigt för vi har nästan inget skoljobb. Bara kemin dåra.

Hör just nu att mina kusiner håller på att ställa fram sålställningen till deras studsmatta. HAHA! Dom skulle bara veta... :P

Trevlig helg på er!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0