Djupdykningar och plugg

Onsdag idag. Lill-lördag. Snart helg!!! Längtar som tusan, men tycker ändå att veckan hittills har gått snabbt!

Idag var vi på Solbergabadet på idrotten för vi skulle ha livräddning. En av uppgifterna var att hämta en docka som låg nere på det djupa stället. Trodde absolut inte att jag skulle klara att hämta upp den, men det gjorde jag! Nästan lite stolt över mig själv faktiskt! :) Fick dock lite ont i öronen, men det gick över snabbt. De andra övningarna gick ut på att kasta livbojjar till nödställda i vattnet. De gick bra det med! 

Har precis skrivit klar texten till min låtpresentation som jag ska hålla på tisdag. Valde Perfect av Simple plan. För övrigt en sjukt bra låt. Har typ ångest över att jag inte har kollat ett dugg på kemin. Men alltså, det är inte så lätt när man inte föstår ett barr! Man vet liksom inte var man ska börja någonstans. Har desutom galet ont i huvudet så det är inte direkt så att man känner sig i toppform för att plugga kemi nu..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0