Back in buissnes

Jaha, då var det efterlängtade påsklovet slut för i år. Skönt med lite ledighet, men ärligt talat så var det liiiite för långt. De fem sista dagarna satt jag och inte gjorde ett skit :)

Lovade som sagt att jag skulle slänga upp lite bilder på mina inköp i tisdags. Så här kommer dom, bättre sent än aldrig som sagt:


Converse, mörkblå, från Åhlens 699 kr. (Är helt överlycklig, detta är mina FÖRSTA converse!)


Linne och tröja från JC. Linnet var på rea, bara 79kr. Tröjan 199kr


Jeansjacka från H&M, 299kr


Tröja, H&M, 149kr

Första dagen i skolan idag. Om nio veckor är det första året på gymnasiet över. Slut. Finito. det har gått så himlarns fort! Känns som om vi började förra månaden typ! Men guuud vad saker vi har hunnit med! Helt annorlunda från Klinte, där man efter en termin inte ens kunde räknat upp vad man hade sysslat med i de olika ämnena ;) Men fy satan vad prov, inlämningsuppgifter och redovisningar vi har haft detta läsår. Det känns faktiskt som om man har lärt sig något. Lite iallafall.

Fick tillbaka referatprovet idag. MVG. Så det får man väl vara nöjd med. Den argumenterande texten som jag kämpade och slet med i Åre fick jag också tillbaka. VG. Jävla f*ttkärring! Den var ju hur bra som helst! Men enligt henne var den "för oseriös". Du kan va oseriös!

Kemiprov nästa torsdag. Haha, det känns som ett skämt. Jag fattar inget om kapitlet som vi håller på med nu... :P Men en sak som glädjer mig är att jag idag fick reda på att vi inte kommer ha något nationellt prov i svenska A. Det är något som jag har gått och trott hela tiden och stressat upp mig över. Vi har alltså "bara" nationella prov i matte A, engelska A och spanska steg 3. 

/Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0